Thursday 26 November 2015

Filled Under:

SUBHANAALLAH SAYUNYA!!! " .“Andai esok aku pergi.." - Status Terakhir Mangsa Seolah Tahu Esok Tiada Lagi Buatnya....




“Andai es0k aku pergi aku ingin minta maaf minta ampun pada kamu semua. Lebih-lebih lagi orang aku sayang. Es0k jika aku sudah tiada, tolong sedekahkan al-Fatihah untuk aku dan d0akan aku sentiasa berada dalam kalangan orang beriman.”

Itu status terakhir Muhamad Hazany Zham Hazmy, 17, yang ditulis dalam Faceb00k (FB) sebelum menemui ajal dalam kemalangan di Kil0meter 32, Jalan Seremban–Kuala Pilah berhampiran Restoran D’Bambu, kelmarin.......

Kemalangan berlaku pada jam 5.45 petang turut meragut nyawa sahabat karibnya yang juga pelajar di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Datuk Abdul Samad selepas motosikal dinaiki bertembung sebuah kereta. Bapa Ahmad Nor Asri, Mohd N0r Sumiau, 50, berkata, dia mengetahui kejadian itu selepas dihubungi se0rang wanita melalui telefon bimbitnya.............

“Ketika itu saya berada di pekan Kuala Pilah selepas selesai bertugas sebagai pemandu lori. Namun, pada jam 6.15 seorang wanita itu menghubungi tetapi saya tidak mengendahkan kerana keletihan...............

sumber : http://rahsiaberita.blogspot.my/




0 comments:

Post a Comment